2008. szeptember 15., hétfő

gondolatok....


Ezt a verset a napokban kaptam az iskola újjáélesztése kapcsán:

Életszabályok
Ha egy szép élet vágyát őrzöd,
a múlttal nem szabad törődnöd.
S úgy tégy, ha veszteség ér,
mintha újjá születve élnél.
Mit akar - kérd meg minden naptól,
s minden nap felel majd akkor.
Tetteidnek tudjál örülni,
más tetteit tudd megbecsülni.
Főként ne gyűlölj egy embert se,
s a többit hagyd az Úristenre.
Goethe

Ezt pedig ma este találtam:

"Semmi sem teszi életedet sivárabbá, mint ha feladsz valamit, amibe belekezdtél."
Christian Morgenstern



5 megjegyzés:

idrah írta...

Erre a Morgenstern idézetre én is pont a hétvégén találtam rá, és nagyon tetszik... :-)

Pocak írta...

Ezt így ismeretlenül is nagyon köszönöm, Neked is és az Égieknek is! Pont jókor jött!
Dia

malyvacsiga írta...

Nahát, ez a Goethe tudott valamit. ;-) "Ellophatom" ezt a verset tőled, nekem (is) nagyon aktuális mostanság...
Ölellek,
sz

Melinda írta...

Szilvi! Hát persze!
Nagyon örülök, hogy másnak is segített, én is egy nagyon kedves barátomtól kaptam.

Noémi írta...

Oh, igen..miért is oly aktuális ez most nekem is?