2011. április 20., szerda

több barátomnak

rendelek ilyen-olyan, itthon nem beszerezhető termékeket Franciaországból. Ennek kapcsán merült fel bennem az a gondolat, hogy mi lenne ha készítenék egy oldalt ahol összeszedném az általam (és általatok) a magyar piacról hiánycikknek ítélt termékek listáját és lehetne rendelni? Hmmmmmmmm? Bio,kemotípusos illóolajak, különleges gyógynövényteák,növényi olajak, marseilles-i szappanok, citromlekvár, olívaolaj, guerande-i szürke tengeri só, provence-i agyag, kozmetikumok stb stb....
Érdekelne valakit?

A napokban a Hanami teaházban jártam(mert már tényleg minden teámból kifogytam, és egyébként ezt is Franciaországból rendelem -nem sznobizmus csak olcsóbb) és felfedeztem, hogy a kedvenc francia teaárusom teáit lehet kapni. Nagyon megörültem, de a szavam is elállt mikor az árakat megláttam. Ez is csak megerősítette a gondolatomat.

1 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

jaj Melinda, ez tökjól hangzik! Mondjuk én nem igazán tudom, hogy mi mindenem lehetne nekem onnan :-), nem vagyok annyira képben... de annyira érdekelnének az ajánlataid! én is akartam már a Hanamiból vásárolni, de aztán én is olyan drágának találtam... az például néha lehet hogy érdekelne, és esetleg illóolajok is, ha ott olcsóbbak ezek a dolgok... meg... nem tudom, ha látnék konkrét dolgokat, árakat...