2010. február 1., hétfő

Az együtt töltött hétköznapok hiányoznak a legjobban. A reggeli rohanás, a feladatmegosztás, az esti beszélgetések egy pohár bor mellett mikor a gyerekek már lefeküdtek, a napközben lopott pillantások...
Körülöttem több helyen családi tragédiák zajlanak, szebb vagy kevésbé szebb módon, nem lehetne okom panaszra. Néha szégyellem is magam emiatt, mert hiszen hol van az én problémám attól, ahol már meghalt a szerelem.
Mégis sokszor fáj a magány. Ilyenkor igénytelenebb vagyok, nincs kedvem sütni-főzni, hajlamosabb vagyok arra, hogy csak másnap rakjak rendet, képes vagyok minden nap farmerben és pulcsiban járni, mert úgysem látja senki.
Persze lehet, hogy csak a január van rám ilyen hatással, mert még mindig túl sokat van sötét és hideg is van, és egyébként ebben a hónapban nem történik soha semmi.

2 megjegyzés:

L. M. Zsuzsi írta...

juhhéjj, olyan jó, hogy írsz!
na persze, az nem juhéjj, hogy egyedül vagyol, ez rettentően nehéz lehet - én már akkor is elkanászodom, ha a gyerekeim nyaralnak a nagyinál...
Annyiszor eszembe jut, hogy de jó lenne Veled beszélgetni erről-arról...csak hát hetek óta ezek a betegségek, se ovoda, se társaság...

Farsangozni jöttök majd?

No ezek a drámák amúgy engem is megviselnek, a másik oldalról figyelve a történéseket.

Melinda írta...

Jó lenne. Ha erre jársz mindig szívesen látlak...
Sajnos a farsang nekünk kimarad mert elutazunk.