2008. november 4., kedd

játék

Köszönöm Tiliának, Idrahnak és KAnyának, hogy engem pécéztek ki.

A szabályok:
1. Linkeld be a blogodba azt, aki kipécézett!
2. Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3. Pécézz ki 7 embert, nevezd meg őket és linkeld be a blogodba!
4. Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukban, hogy ki lettek pécézve!


Na akkor itt van hét dolog:

Imádom az igazi, kézműves feketecsokoládét. mondhatni a rabja vagyok, így nagyon gyakran zugevőként eszem:-)

Ha újrakezdeném a tanulmányaimat csak növényekkel szeretnék foglalkozni. Valószínűleg botanikus lennék, de leginkább illóolajakat, elixíreket, s növénypreparációkat készítenék. (Remélem, hogy ehhez még mindig nincs késő)

Konflikusban vagyok az anyámmal. Mióta? Mióta az eszmet tudom. Szerencsére a tizenév külföldi létben ezt ném éreztem ennyire mint most.

Alapvetően magányos típus vagyok. Élvezem az egyedüllétet, ha rendelkezhetem a saját időmmel. (Persze csak annak tudatában, hogy pár óra múlva újra együtt lehetek a családommal)

Ugyanebből fakadóan szeretem a nagyvárosokat, szeretek ismeretlenül bolyongani az ismeretlen utcákon, ismeretlen kávézóban üldögélni és olvasni.

Nem tudok jól főzni. Vagyis inkább nem szánom rá az azt megillető időt. Addig jutok csak el, hogy tanulmányozom a jobbnál-jobb recepteket, csorgatom a nyálam de eztán mikor az ebédidő közeledik semmi nem jut az eszembe, így a megszokott tíz étel közül válogatok.

Tizenhárom év házasság után még mindig szerelmes vagyok a férjembe és nem tudok jobb programot elképzelni, minthogy beszélgessek vele.

Na jó akkor most jön a neheze. Ki kellene választanom hét embert akikről én szeretnék hallani. a baj ccsak az, hogy sokan megelőztek már. Mindegy. itt az én listám:
Noémi (még akkor is ha most nem blogol), Kat, Szirka, Liv, Szavitri, Ritarozi, és Rongybabablog

2 megjegyzés:

tilia írta...

köszönöm, hogy elfogadtad a játékot! pedig ellógtam az üzenetírást :-) Remélem, jól vagytok!

Kat írta...

Köszi, hogy gondoltál rám:)

Némelyiket én is írhattam volna, konkrétabban a negyediket, ötödiket, hetediket, bár itt az év nem stimmel, nálunk csak 10:)