2008. augusztus 2., szombat

Üveggolyók

Noémi gurította nekem, igyekszem válaszolni.

A: aranyalma - szeretem a meséket

Á: ásítás, ágy - szeretem ahogy az ásítás lelazít,

B: bio - igy próbálkozunk létezni

C: cimbalom- Rácz Aladár

Cs: Csongor (és Tünde) - azért mégsem lett egyik lányunk sem Tünde

D: Debrecen - egy város ahol jó élni

E: Elixírek- most tanulgatom a készítésüket.

É: élet - ehhez most mit fűzzek hozzá????

F: Franciaország - a választott hazánk, ott van a lelkem másik fele

G: Görögdinnye - minden évben alig várom a dinnyeszezont

Gy: Gyöngyössolymos - Mátra alján falu szélén.... születtem én

H: harmat- nincs is annál csodálatosabb, mikor egy enyhe nyári hajnalon mezítláb lehet a harmatos fűben sétálni

I: Iringó - az elsőszülött

Í: íz, aroma, illat - aromaterápia, visszautalás az elixírekhez

J: Japán - nagyon szeretnék még egyszer visszamenni és tanulni tőlük.

K: könyv, könyvkiadás - ebből próbálok megélni

L: lélek, lét - mi is az ami igazán lényeges?

Ly: Lyme-kór- amint a hegyre megyünk ezzel ijesztgetnek

M: Mélyvölgyhegyi Líceum Alapítvány - csak sikerüljön továbbra is működtetni

N: növények - ha újra kezdeném az életem biztosan botanikus lennék

Ny: nyalóka -utálom, ha nem eszik meg és megtalálom pl. a kanapé párnája alatt

O: olaj, olajfa -ezt választottuk Villlőnek

Ó: ó, mint régi, ósdi

Ö: ö-ö-ö mit is akartam írni?

Ő: Őrség, eddig mindig csak átutaztam,de már nagyon szeretnék ott eltölteni pár napot

P: pastis - dél- Franciaországban (és Gyöngyösön) kedvelt, gyógynövényes ánizslikőr

Q: que est-ce que c'est - több évig képtelen voltam leírni ezt a kifejezést

R: ragacs -irtózom tőle

S: síelés- ez is egy olyan sport amit képtele vagyok elsajátítani (mint egyébként a sportok többségét)

Sz: szerelem szerelem, átkozott gyötrelem.........- de néküle nem érdemes élni

T: Tisza- gyerekkorom folyója, Tiszavirág -idén is lekéstük, Tánc-átszövi az életünk

Ty: Tyúkszem -fájó

U: ugrás- anélkül, hogy belevetnénk magunkat az ismeretlenbe nem jutunk előre

Ú: úszás, uszoda - mégis sportolok időnként

Ü: ürmös bor- mmmmmm

Ű: űrhajós- a kisfiam szeretne azzá lenni

X: Xénia - mostanában ismertem meg egyet

Y: Yoga (Kis csalással franciásan) - sajnos mostanában elhanyagoltam

V: Villő, virágok

W: waldorf, Woyzeck

Z: zizzen, zizeg- jó hallani

Zs: Zsolnay porcelán - mikor Japánban jártunk betévedtünk egy olyan kávézóba, ahol a pult mögötti polcról te választhattad ki, hogy melyik csészéből kéred a a kávét. Rengeteg csésze volt a világ minden tájáról. Én is rámutattam egyre ami épp egy magyar Zsolnay csésze volt...