2009. január 23., péntek

szeretet

A a reggeli meditáció alatt arra koncentráltam, hogy hogyan tudnám az anyukámat elfogadni és szeretettel közeledni felé. Pár óra múlva benéztek hozzánk és felajánlotta, hogy ma este (mikor is a lányokkal végre moziba és dumálni megyünk) ne vigyem fel hozzájuk a gyerekeket hanem lejön ő és itt alszik.
Ilyenre még nem volt példa eddig fel sem merült ennek a lehetősége, illetve az igény, hogy ilyet tegyen. mint azt már többször írtam a kapcsolatunk nem felhőtlen. Nagyon meglepődtem és örömmel fogadtam el az ajánlatát.
Örülök, hogy nem kellett kérnem, örülök, hogy a gondolataim eljutottak hozzá.
Újévi fogadalmaim között szerepelt a meditáció rendszeres napi gyakorlása amit eddig nagyon hajlamos voltam elodázni. Nagyon jó érzés, hogy kézzelfogható hatása van.
Kaptunk egy csodálatos irányított meditációs cd-t aminek a segítségével még könnyebb. (bár az időt így is nagyon nehéz megtalálni, mert este elalszom reggel meg kínok kínjával kelek fel hatkor az éjszakai műszak után...)
Újraolvasom a Dalai Láma tanításait, a Tibeti halottaskönyvet, meg Shri Mataji írásait. Megnyugtató érzés, hogy amit az elmúlt 13 év alatt összeszedtem kezd leülepedni és konkrétan hatni az életemre.

3 megjegyzés:

agnes írta...

hát az én kapcsolatom is elég zavaros anyámmal. remélem, lefelé elkerülhető lesz, de kicsit tartok tőle. mindenesetre engem (még mindig:) nagyon érdekelne az a "Meres, libérez vos filles" c. könyv. nem tudom, hogy érdemes-e megrendelnem. Elovastad?

Melinda írta...

Ági!
Nyáron abbahagytam, most kezdtem el újra. Kb a harmadánál járok de eddig nagyon érdekes. Ha végeztem írok majd egy rövid recenziót. Meg szívesen kölcsön is adom, ha gondolod:-)

agnes írta...

Jó, akkor majd megvárom a recenziódat! köszi:)
(azt hiszem, nagyon érdekelt vagyok a témában:)))